sâmbătă, 27 octombrie 2012

Ricotta Muffin

Se fac destul de repede, am adaptat o reteta folosita adesea de mine:

7 oua
250 gr zahar
1 vanilie
7 lg ulei
140 gr faina
15 gr cacao
1 cutie rocotta
Am batut albusurile cu putina sare, cand au devenit spuma tare am adaugat zaharul si vanilia. Dupa ce s-a topit zaharul am adaugat unul cate unul galbenusurile, apoi pe rand cate o lg de ulei.
Faina am incorporat-o la final cu o spatula.
Am frecat un pic ricotta sa se inmoaie, am adaugat 5 lg de aluat si am amestecat usor cu spartula.
In aluatul ramas am adaugat 15 gr de cacao si am incorporat cu spatula amestecand de jos in sus.
Am umplut hartiile de muffin apoi in mijloc am adaugat cate o lingurita plina din amestecul cu ricotta.

Am copt la 150C in cuptor electric.

Sunt foarte bune si moi, perfecte langa ceai sau cafea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu